Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Louise - 19 december 2008 22:25

Gick och lade mig rätt tidigt igår så jag var rätt pigg i morse. Var på jobbet 10 min tidigare än vanligt. Det händer inte ofta nu för tiden, förr då var jag på jobbet runt 7 tiden men det var då det. Jag fick besök idag, jag fick ett ansikte på Johanna. Johanna jobbar på Hogia och ville träffa mig för att vi skulle komma överens om vad jag vill ha hjälp med. Jag trodde kanske att hon skulle stanna på lunch men hon hade bråttom. Så jag missade thailunchen idag och det kan göra mig på dåligt humör men det gick bra. Jag får äta thai på måndag istället. Men mötet gick väldigt bra i alla fall, vi ska fortsätta i februari.

 

Efter lunch så hade styrelsen och jag ett möte, ett viktigt möte. Nu hoppas jag att vi kommer fram till något bra. På fikat så bjöd Katarina på saffransbulle och dovrekaka. Samtidigt som vi hade vinlotteri, jag vann. Jag vann en rödvinsflaska, men böt ut den mot en vitt vin. Nu är det så att alla vinner. Jag är inte med i ordinarie dragning då det bara är 4 som vinner men jag vinner alltid på dessa dragningar.

 

När jag kom hem så pratade jag med pappa, han hade skickat bilder på sin nya uppfart. Han är så duktig och det hade blivit jättebra. Jag åkte sedan till Carina och fixade mina naglar, hon var lite stressad för hon var på väg till sitt tredje jobb för dagen. Stackarn, svårt att få ihop allt. Men naglarna blev fina och jag är nöjd. Jag köpte en liten jultomte med en julstjärna samt ett paket med handmålade värmeljus. De var jättefina, de var röda med vita julstjärnor på.

 

När jag var klar så åkte jag ner till Årsta C och köpte kebab. Så nu har jag snaskat i mig det och det blev knappt något över. Det är inget på tv så det är nog dags att natta.

 

Ha en trevlig helg kompisar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards