Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Louise - 15 december 2008 19:52

Idag jobbade jag på som vanligt,, eller inte hela dagen. Lise är på fastlandet och vi skulle mötas ikväll, men nu skickade hon att hon redan är i Globen och kommer att sitta där och vänta tills jag slutar. Men det skulle vara i 5 timmar, så jag gick hem lite tidigare.

 

Jag hämtade upp henne och vi åkte hem och började snacka. Vi har ju inte träffats på flera månader och knappt pratat med varandra heller. Så vi hade rätt mycket att gå igenom. Vi tittade på mina semesterfilmer och sedan tittade vi på julfilmen som vi filmade förra julen. Vi hade lite roligt åt ungarna när de sitter och väntar på sin tur med julklapparna. Jag ler bara jag tänker på det. Vi käkade korvstroganoff och det var väldigt länge sedan vi åt det. Vi brukade äta det rätt ofta för många år sedan. Vi fortsatte kvällen med att prata och kolla på tv. Det var jätte trevligt och det var verkligen roligt att träffa henne igen. Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång.

 

Hur ställer man in alarmet på nya telefonen (sorry, pocket pc’n)?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards