Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Louise - 10 december 2008 21:14

Igår var jag och handlade julmat. Den totala summan slutade på 1450 kronor… men då fick jag mycket saker. Jag köpte skinka, prinskorv, julmust, grönsaker och ingredienserna till saffransbullar. Så när jag kom hem så la jag in sill för första gången, men det blir nog bra. Får smaka av den om några dagar.

 

Men idag gick det bra på jobbet, har testat nya versionen med gamla anmälda problem. Det är alltid kul när det går bra. Och vi får in massor med anmälningar på seminarierna som vi ska ha nästa år. Sussi kommer få mycket att göra i södra Sverige, där är det mest bokningar än så länge. Det är många som också skickar in anmälan att få vår TIL-Tidning via mail istället för att få papper i brevlådan. Det är kanon, miljövänligt också.

 

När jag åkte hem så svängde jag förbi Gullmarsplan för att hämta ut paket som jag skickat efter. Det är några julklappar som kommit, spännande och se hur de blev.

 

Jag laddade ner lite bilder till ungarnas fotoböcker, det är bilder från Gröna Lund, Kanarieöarna och lite handbollsbilder. De ska inte få dem till jul utan jag vill få med julafton i dem innan jag skickar efter dem.

 

Ha nu en trevlig kväll och torsdag alla vänner. Kram till er alla.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards