Louise Dagbok

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Louise - 27 december 2008 22:08

Okej, idag har jag inte gjort många knop. Har legat på soffan precis hela dagen, många kanske undrar hur man lyckas med det men det är faktiskt inte alls svårt. Man bara lägger sig där och reser sig inte något mer under dagen, förutom när det är dags att gå och lägga sig i sängen.

Jag tog i och för sig en tur till ICA för att handla tidningen.

 

Jag har sett The Goonies, en favoritfilm från barndomen, Harry Potter och till slut Sagan Om Ringen som är min favorit bland filmer.

 

Jag fick ett mess i morse att Lukas har fem vattkoppor på snoppen, inte något trevligt ställe att ha koppor på men så är det. Liam har fått feber så det kanske är hans tur också. Jag tycker det kliar överallt så det kanske är bra om jag inte träffar mina små änglar på ett tag. Jag vill ju inte få bältros och behöva avbeställa min resa till Australien.

 

Det lovar jag er alla att inte ens smittkoppor skulle hålla mig ifrån resan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards