Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Louise - 4 maj 2009 21:09

När jag vaknade i morse så hörde jag att det regnade utanför. Yes, jag behöver inte gå ut och gå. Men medans jag låg där och väntade på att väckarklockan skulle ringa så kunde jag inte komma på någon riktig bra bortförklaring. Jag har ju faktiskt regnkläder. Så jag gick ut och gick i 45 minuter och det kändes skönt efteråt. Jag kände att allergin var värre en vanligt men jag hoppades att det inte skulle förstöra dagen.

 

Jag pratar nu i näsan igen, det går liksom upp och ner men för det mesta ner. Vi tog en bild på vår support efter lunchen. Vi ska ut med den på vår hemsida. Jag blev rätt nöjd med bilden.

 

Idag beställde jag även min nya kamera, fick lite hjälp av pappa tills lönen kommer in på kontot. Beställde en Canon 500D+extra batteri+4GB minne, batteriet och minnet kom till jobbet efter 2 timmar. Kameran får jag nog vänta med till på måndag, den kommer in den 8 maj. Det ska bli så kul att ta med den på fotokursen nästa helg.

 

Hoppas mina bilder blir bättre, eller kan de det? Skojar bara!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards