Louise Dagbok

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Louise - 6 maj 2009 21:15

Idag fungerar telefonerna sådär på jobbet, bättre än i går men inte till 100 %. Vi hade några jobbiga samtal men inget som vi inte kan lösa. Sedan hade jag en diskussion med en av avdelningscheferna. Om man inte lyssnar ska man inte svara. Å knappast svara komiskt när man är den tråkigaste personen söder om söder. När vi hade föreläsaren på besök förra veckan så sa han åt oss att sätta upp både mål inom arbetet och privata mål här i livet. Ett av mina jobb mål var att inte höja rösten och svara med negativ ton mot den här personen. Men tyvärr så kan han inte med att man är bättre och duktigare än honom, då svarar han med ett skämt. Jag är inte upplagd för skämt, aldrig från honom.

 

Men som tur var så har jag ett gäng glada tjejer omkring mig som gör mig glad. Idag var det Anki och Elinor som gjorde mig glad, tack för det tjejer. Ert glada och goda humör ger mig ett leende på läpparna. Puss på er.

 

Ikväll så har jag bokat två nätter på YHA Adelaide, där har jag ju bott tidigare och jag tycker det är ett okej ställe. Sedan bokade jag flybiljetter från Adelaide till Port Lincoln. Jag har nog inget speciellt kvar att boka innan jag ska iväg. Sedan hade jag fått ett meddelande från Resh på Facebook.

 

Hey sweets ! Its all booked and sorted so if you want to get dropped off at melbourne metro YHA and send us the actual address we can get you from there! AWESOME! we all get to hang out!
Its going to be fantastic !
Love resh

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards