Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Louise - 19 maj 2009 19:54

News Flash: Large female sharks have already arrived at the North Neptune Islands, heralding a great start to the looming peak season. Book now on remaining spaces!

  Rodney Fox

Great White Shark Expedition

Av Louise - 19 maj 2009 19:52

Vaknade och tyckte att det kändes som att foten inte var så svullen längre. Men icke sa nicke, det var en önskedröm. Jag fick inte på mig någon sko idag heller så det blev sandalen. Jag försökte ha foten högt upp under hela dagen, har en stol under bordet som jag har foten på. Men när jag inte rört på foten på ett tag så har jag jättesvårt att stödja på den. Jag tycker fortfarande att det är värt det ifall det är någon som undrar.

Men man blir ju lite orolig eftersom det är nu 4 dagar sedan jag gjorde den och det blir bara värre. Så jag Googlade på ”tatuering foten svullen” och fick då reda på att det är vanligt att foten svullnar. Så jag tog några värktabletter och lägger upp foten högt.

 

Det är tur att jag inte är med i stegtävlingen, det blir inga steg här inte. Det är ju i och för sig lite trist eftersom jag vill promenera på morgonen. Men det hinner jag nog med under sommaren.

 

Idag har jag haft fullt upp igen, tar det aldrig slut. Jag kan verkligen inte slappa, men jag kopplade ur mig från telefonen i alla fall. Men i morgon får jag koppla på den, då ska några ha internutbildning och andra är lediga. Men vi jobbar bara till 12 så det är ingen fara.

 

Idag ändrade jag på min order gällande nya kameran. Nu beställde jag kamera och objektiv var för sig och de kommer i morgon, vill jag ha paketet så får jag vänta tills i juni. Det vill jag ju inte. Jag ser fram emot i morgon, då kan jag sitta hela dagen och leka med den. Men de vet ju inte att vi stänger klockan 12, de kanske kommer efter det. Då får jag sitta på jobbet tills de kommer helt enkelt. Japp, då slutar jag kanske inte klockan 12 i alla fall.

 

Har jag berättat om min fantastiska arbetskamrat Sussi. Jag är så otroligt imponerad över hennes kort som hon gör. Hon är så pysslig på något sätt. Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker, jag är inte i närheten av Sussis pysslighet. Jag tror att vissa föds så, syster är lite så tycker jag. Inte kanske med kort och så men med andra saker. Jädrans vad roligt det skulle vara att vara så pysslig. Jag tycker om pussel, det är nästan samma sak. Man byter bara ut Y mot U, that’s me.

 

Bokade tvättstugan till på torsdagkväll, jag hatar att tvätta. Men jag måste ha rena kläder till på fredag då jag ska ut och dansa. Hur det nu ska gå med den här foten, men med lite alkohol i kroppen ska det nog gå. *lol*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards