Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Louise - 12 maj 2009 22:35

Nu var det då dags för Marlene och tävla i ryssland. Jag sa ju när hon vann den svenska uttagningen att jag inte skulle titta på detta. Men nu sitter jag här, och jag tycker fortfarande att det inte är rätt låt som vann. I den här semifinalen så tycker jag att Island och Finland är bäst. Vissa bidrag är ju för sorgliga, varför sjunger de på engelska när de inte kan språket.

Som Czech Republic, sjöng han över huvudtaget.

 

Jag läste mitt kinesiska horoskop idag, jag ångrar att jag inte läste det innan jag började jobba idag.

Tuppens horoskop


Jag är född 1969 så jag är född i tuppens år. Det står "Håll dig undan onödigt arbete". Jag hade inte jobbat så hårt om jag vetat det. Men nu är jag ju nästan klar med allt, nästan allt.

Fick ett mess från Elinor idag igen om jag kan äta thai med henne i morgon, först tänkte jag nej. Jag ska ju ut och äta på thaiboat i morgonkväll så det blir ju lite tjatigt men tänkte att vadå, det smakar ju inte likadant.

 

Jag måste säga att Åza kom med en bra idé igår. Man gör en sådan PussRuta utanför dörren, kan det gå fel då. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards