Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Louise - 11 maj 2009 21:05

Hur kan man få träningsverk i rumpan av att hosta? Jag har ingen aning men jag har träningsvärk i alla fall. Trött som bara den i morse, sov nämligen inte många timmar. Det var jobbigt att åka till jobbet, men jag hade ett inbokat möte så det var bara att åka.

 

I går kväll fick jag ett mess från Elinor där hon frågade om vi skulle äta thai till lunch idag. Självklart äter jag thai, det behöver man inte fråga två gånger om. Efter jobbet så åkte jag hem för klockan 17 skulle Pia möta upp mig för en promenad.

 

Vi gick Hammarbysjöstads rundan för att se om Thaibåten kan ut och åka. Pia hade läst att det kostar 4000kronor att hyra båten och då åker den ut i skärgården. Men Leif och Bosse sa att det var omöjligt för den är fast med vattenslangar, avlopp och elkablar. Vi var tvungna att kontrollera detta.

 Båt i hamnen


Här på båten så stod det en massa folk, de sprang från ena sidan till den andra. Och de neg innan de vände mot andra sidan. Det stod en man och skrek "nig", och det såg ut som han tog bilder. Men vi tror att de kontrollerade något med vatten, men vi är inte säkra. 


Puss Ruta


Den här texten är skiven mitt på en bro som går vid Hammarby Sjöstad. Den är så söt, någongång kanske både jag och Pia har någon att pussa med i rutan. När då????? 

Jag är trött idag så nu blir det inte mer, nu är det CSI på tv.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards