Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Louise - 20 maj 2009 21:06

Jaha, nu är jag lycklig. Jag har idag fått min nya Canon 500D och jag är hysteriskt glad. Nu jädrans ska det bli snygga bilder, jag har väl några fina sedan tidigare men nu jädrans ska det bli konstverk.

 

Satt i soffan och gick igenom lite nyheter som följde med kameran. Det är en jätteskillnad sedan tidigare. Men det ska bli kul och se hur vithajarna blir med den här kameran. Jag har ju inget att jämföra med men jag får jämföra med Andrews bilder. 

 

Sedan fick jag Michelles födelsedagspresent på posten idag. Jag ska ge henne en Ipod Shuffle. Så jag tänkte att jag skulle ladda batteriet och fylla den med musik. Men jag har ju inte samma musiksmak som Michelle snart 8 år. Men jag ringde och frågade Pias dotter Emma och hur korkat är jag. Det är självklart Hanna Montana, EMD, Amy Diamond och Måns. Så nu är det laddad med lite musik. Jag får väl fylla den med mer musik senare.

 

Nu ska jag och mitt lyckliga leende gå och lägga mig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards