Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Louise - 23 maj 2009 22:32

Vaknade efter 2 timmar och huvudvärken var hemsk. Okej, det har inte gått över. Jag får fortfarande migrän av sprit. Jag drack inte mycket men det räckte tydligen. Jag vaknade igen efter 2 timmar och mådde inte bättre, sedan vaknade jag vid 9.30 och ringde syster. När vill ni att jag kommer och är barnvakt? Men det skulle blivit stressigt eftersom jag ska äta middag med Pia klockan 16. Det får bli i morgon istället.

Jag tog två Ipren och gick och lade mig igen, drog täcket över huvudet. Men jag tänkte innan jag somnade igen, det var värt det.

 

Vaknade inte förrän 13.30 igen och då kändes det bättre. En dusch och en kopp kaffe så jag var lilla Lollo på gång igen. Satt och tittade på ”Jumping Jacks” (hoppande vithajar) på tv. Man kanske ska åka till Sydafrika i alla fall. Det tål att tänka på faktiskt.

 

Träffade Katarina (Pias mamma), Pia och Katarina (Pias ex’s moster) utanför restaurang

Koh Phangan. Det var jättegott och jätte trevligt, tänk vilken frukost. Det var länge sedan jag åt frukost klockan 16 men det dröjer nog 7 år till nästa gång.

 

Nu är jag redo för en skön tv kväll.

 

Ikväll är det en kanonshow på 1:an. Det är Henrik Schyffert som har sin ”The 90’s – ett försvarstal”. Jag såg den live på China förra året men nu är det hans sista show från Cirkus. Jag älskar verkligen den här showen, en av de bästa enmansshower jag sett.

 

Hoppas ni såg den.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards