Louise Dagbok

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Louise - 29 maj 2009 20:26

Det gick rätt bra på jobbet idag. Jag hann slänga in en ledighetsansökan till nästa fredag. Jag vet att vi slutar klockan 12 men jag tänkte åka in till stan och köpa det sista innan resan. Jag har ju fullt upp varje helg nu framöver och det är väl bästa att passa på när det är en sådan dag. Jag har inte tagit ledigt någon dag i år än, förutom min semester förstås.

Jag behöver fixa visum, köpa en ny mask (som inte läcker) och lite underkläder. Fick svar från Resh idag, jag skickade ett meddelande till henne och gav henne mitt mobilnummer. Jag fick hennes tillbaks, bra att ha.

 

I ett tidigare inlägg idag så visade jag vad Andrew har skrivit på deras Facebook sida. Att de har haft många vithajar de dagar de var ute nu. Det är ju deras första tur för säsongen. Hoppas de stannar kvar tills jag kommer.

 

Jag åkte hem och satte mig på kontoret, gick igenom släkten och delade upp allt i olika högar. Nu ska jag kolla kyrkoböckerna igen, det är så intressant.

 

Vi hörs i morgon kväll, vi får väl se vad jag och Liam har hittat på.

Kram på er.

Av Louise - 29 maj 2009 11:27

Trip one of the season started us off with a bang!! Nine sharks for the trip and up to 5 great whites each dive including Eileen, a perfect full bodied 4.6 m beauty!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards