Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Louise - 1 augusti 2009 23:53

Gick upp tidigt för idag ska jag ta båten till Sandhamn. Men först åkte jag till mormor och parkerade bilen, jag satt självklart och pratade en stund med henne. Men sedan tog jag bussen ner till Vinterhamn. Båten gick 9.35 och jag var framme 10.20 Nalle och Lise stod och väntade på mig i Sandhamn, kram kram och hej hej. De tänkte gå en morgonpromenad och frågade om ja ville gå med, självklart gick jag med. Vi gick en lång promenad runt i skogen och ner till vattnet, vi var inte hemma förrän vid 12 igen.

Då gick vi ner till hamnen och gick och åt lunch på Värdshuset. Vi åt miniracks, det var mycket gott. Sedan gick vi hem så Lise fick amma Mads. Han var lite hungrid.

 

Vi satt och pratade i flera timmar medans Nalle och Rick var ute på byn. När Nalle kom tillbaka gick vi till Sands och åt middag, de hade Tapaskväll. Jag åt vitlöksbröd, skagenröra med chili och lime och tillslut Västerbottenpaj med kalixrom. Det var så jättegott, det var rejäla portioner för att vara tapas. Sedan hem och mata Mads igen, och samtidigt så gjorde vi ordning för en Yatsykväll. Vi spelade 3 spel och jag vann överlägset alla tre gånger. *asg*

 

Men vid 23.30 var det dags att sov.

 

God natt kompisar, tack för en underbar dag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards