Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Louise - 23 augusti 2009 20:45

Jag vaknade rätt tidigt men somnade om, det var riktigt skönt. Men sedan hörde jag Lise och Mads ute i vardagsrummet. Dags att gå upp. Lise tog en morgonpromenad medans jag, Nalle, Mads och Rogers barn var kvar hemma. Vi mötte upp Lise på Missionen och där åt vi frukost ute i det gröna, igen. Vi var här sist också och jag bara älskar det här sättet att äta frukost på. En anledning till att jag vill bo i hus, sitta ute och äta.

 

Men sedan var jag tvungen att gå ner till kajen, min färja till Stavsnäs ska snart gå. Jag åkte till mormor och hämtade bilen, satt och pratade en stund men sedan drog jag. Åkte ut till syster för jag ska gå på bio med Liam. Michelle har kompiskalas så då tar jag med mig Liam på något roligt. Så vi åkte till Heron City. Han somnade på vägen men vaknade precis när jag parkerade. Vi gick in och han lekte lite i parken, med vattnet och leksaksbilarna. Vi hämtade biljetterna och han åkte lite radiobil innan vi åt lite på Mcdonalds. Men sedan blev det popcorn och bio. Jag somnade efter en stund, sov väl i 30 minuter. Tror inte att Liam märkte något, han sov ju i bilen så nu är det min tur att sova.

Efter bion åkte vi hem, han somnade i bilen igen.

 

Men han var glad och det lilla jag såg av filmen så var den rätt rolig. Men jag åkte hem och slappade innan det är dags att sova.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards