Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Louise - 2 augusti 2009 22:11

Jag sover väldigt gott hos Lise och Nalle, soffan är väldigt bekväm. Men mitt i natten så vaknar jag av att jag blir pussad i hela ansiktet. Det hörde liksom inte ihop med drömmen, det var Pax som hade rymt från sovrummet ut till mig och det var ju tydligen roligt.

 

Vid 8.30 vaknade familjen och även jag, jag ligger ju faktiskt i vardagsrummet. Vi började med en kopp kaffe och en smörgås innan vi tog en promenad med Pax. Vi var ute i 45 minuter sedan gick vi till Missionshuset och åt stor frukost. Det var bättre än hotell frukost, och vi behövde bara betala 50 kr/person. Ordinarie pris är 75 kr men eftersom Nalle är öbo så får han rabatt. Sedan var det dags för mat igen för Mads, jag och Lise var hemma och pratade medans Nalle fick hjälp att flytta båten. Jag och Lise fick en del sagt idag också, konstigt hur mycket man kan prata om. När Nalle kom tillbaka gick vi till Dykarbaren och åt lunch, jag tog en skagenröra och den var hur god som helst. Sedan kom båten och jag åkte till Stavsnäs igen.

 

Nu ska jag snart åka till Pia och fira hennes 35 år dag. Hon ska bjuda på grillat och det ska bli gott.

 

Nu är jag hemma igen, mätt och belåten. Jag är jätte mätt om jag ska vara ärlig. Det var hur gott som helst. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så trött och jag ska försöka gå upp tidigt och gå morgonpromenad. Om det inte regnar förstås, skojar bara. Jag har regnjacka, den kan jag använda.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards