Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Louise - 3 augusti 2009 21:38

Måndag igen och dags att gå till jobbet. Men innan det så tog jag en morgonpromenad på 35 minuter. Det var verkligen jätteskönt, skönt att ha börjat med promenaderna igen. Nu är semestern slut och det betyder även att nu är det dags att röra på sig. Jag blir så mycket piggare av att börja dagen med en promenad.

 

Det var väldigt varmt på jobbet, jag fick huvudvärk. Jag vet inte om det beror på att jag inte drack tillräckligt med vatten eller för att det ringde hur mycket som helst. Vi fick inte en lugn stund, så fort man lagt på luren så ringde en ny kund. Men det är väl det vi saknade förra veckan. Vi hade 108 samtal på hela förra veckan, vid 15 tiden idag hade vi haft 70 samtal. Vi kommer att slå förra veckans samtal med hästlängder.

 

På eftermiddagen fick jag ett mail att mina stövlar har kommit. Yippi, nu ska jag hämta mina Ugg’s. Så när jag slutade åkte jag direkt och hämtade dem, satte även på mig dem. Jag gick till ICA med dem på mig, alla andra sprang runt i flipp flopps men jag hade mina ull stövlar. De är så snygga, kolla in bilderna nedan.

Uggs 1  Uggs 2

 

Jag fick ett sms från mamma Lise om att den här månaden är det Shark Month på Animal Planet. Hm, det låter trevligt. Nu kommer jag alltså vara låst vid tv’n varje vardagkväll vid 20 tiden. Vi får väl se om de visar något om Rodney Fox, han om någon har ju överlevt en hajattack.

Nu är det en repris av Criminal Minds på tv.

 

Hej då!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards