Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Louise - 14 augusti 2009 21:59

Nu har jag gått i snart 1 vecka med dåliga naglar. Med det nya materialet så håller de bara i ca 2½ vecka. Men idag ska jag till Carina och fixa dem.

 

Jag, Elinor och Leif var på Babyland idag och snackade jobb. Det känns verkligen bra det här, de är så energiska och nyfikna på systemet. Det är alltid roligt och det är roligt för utbildaren när kunderna är så. Nu får vi bara hoppas att alla butikschefer är lika intresserade.

 

Det blev thai som vanligt till lunch, idag var det extra gott och det var mycket kyckling.


Thai

 

Monica som fyllt 50 under semestern bjöd på tårta idag. Då passade vi på att ge henne vår present. Chefen gav sin också till både Monica och Johan. Det var riktigt fina presenter.

Efter jobbet så åkte jag och hämtade ut mammas skattepengar, jag ska dela upp dem på tre när det kommit in på kontot. Jag ska köpa en diskmaskin av dessa pengar, äntligen.

 

Sedan åkte jag till Carina och fick mina naglar fixade. Tack snälla Carina.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards