Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Louise - 4 augusti 2009 06:30

Undrar om mina arbetskamrater som gnäller om att de har sen semester gnäller nu. De är ju de som har fått solen och värmen, det är lätt att gnälla i förväg. Men jag ska nog ge dem en känga när de kommer tillbaka.

 

Det var ett riktigt helskotta att sitta på kontoret där temperaturen inne är över 25 grader. Luften står helt stilla och vid 15 tiden är man så trött i huvudet av värmen. Sussilull skickar påminnelser till mig att jag inte ska glömma att dricka vatten. Man gör det väldigt lätt när man sitter där och bara stirrar på datorskärmen.

 

Hittade en ny sida Photohome, där man kan göra fotoböcker. Den verkade bra och jag tänkte att jag får väl testa att göra en bok för att se kvalitén. Så efter min sommar middag som bestod av sill, lax, ägg och kokt potatis så satte jag igång att göra en bok. Jag har ju svårt att sluta mitt i så jag satt till 22.30 men då var den klar och beställd. Nästa vecka ska jag få den, det kan bli intressant.

 

Om jag ska orka promenera i morgon bitti är det dags att gå och lägga mig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards