Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Louise - 5 augusti 2009 21:02

Idag var det dags för en morgonpromenad igen. Det gick bra och jag var rätt nöjd när jag kom hem. Hade inget bröd hemma så det fick bli skorpor till frukost.

 

Jag åt rester till lunch idag, det gick ju bra men det smakade inte Kyckling med cashewnötter precis. Innan fikat frågade jag runt om någon var sugen på glass, det var bra varmt på kontoret. Det var några stycken som ville ha så jag drog ner till Willys och handlade. Jag kollade med chefen om det var okej att sluta vid lunch i morgon. Jag känner att jag behöver lite sol, och det var lugnt. Sussilull har ansökt om semester på fredag, så lugnt som det är nu så fungerar ju det med. Vi skulle utan problem klarat detta på två personer.

 

Jag skickade ett meddelande tills syster på förmiddagen med en fråga om jag kunde komma förbi och äta middag där. Det var lugnt så jag drog dit direkt efter jobbet, men då var ingen hemma. Men det dröjde inte länge förrän de kom. Jag busade lite med Lukas medans Patrik gjorde middagen. Idag bjöd de på bakad potatis med hemmagjord skagenröra, det var gott.

 

Men nu när jag är hemma så känner jag nog för en tidig kväll.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards