Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Louise - 21 augusti 2009 20:45

Idag var det en sådan fredag som fredagar brukar vara när det är som vanligt på jobbet. Det är möten och lunch, sedan får man gå hem. Idag blev det thai till lunch och sedan fixade Tomas lite glass med chokladsås till fikat. Jag gick hem lite tidigare för jag skulle hämta Pia innan vi skulle till Olle. När vi kom till Olle så sa han att vi var tidiga, inte alls sa jag. Vi har tid 15.30, nej inte den här gången. Det stod 16 i kalendern, men vi brukar gå 15.30 Man han vart klar med sin kund tidigare så vi började lägga i färg. Man ska ju sitta med det en stund.

 

Sedan åkte vi och köpte sallad, käkade den och sedan skulle vi titta på VM. Men det regnade i Tyskland så det vart inte så mycket. Då åkte jag hem, jag ska ju upp mitt i natten och köra Bosse till Arlanda.

 

Jag kollade Magnus Ugglas blogg, jag bara dör. Han är så jädrans bra, han gör parodi på två tjejer som bloggar med Youtube. De har inte alla hästar i stallet och nu har Uggla hittat dem på nätet. En av tjejerna sitter i sin garderob och pratar med konstiga ord som Perdey och Schnert. Den andra tjejen står i badrummet och filmar sig själv och pratar inte så mycket, hon låter mest. Hon fnittrar och säger mm, och medans hon gör ljud så håller hon på med sitt hår.

 

Jag ska ju upp tidigt som sagt var så nu är det dags att sätta på sig nattlinnet.

Av Louise - 21 augusti 2009 16:40

Nu sitter jag och Pia hos Olle och blir fina i håret.

Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards