Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Louise - 8 augusti 2009 23:29

Började dagen med en morgonpromenad runt Långsjön med Pia. Hon var lite bakis, 3 cider fick hon i sig i går. Vi är ena riktiga partybrudar.

Det var skönt att gå men väldigt varmt, i morgon stannar vi och tar ett dopp efter promenaden. Jag köpte en Hasse’s sallad innan jag åkte hem och lade mig på balkongen. Jag låg där och lästa tidningar, typ Aftonbladet och Agent X9 med Modesty Blaise.

 

De visar ju hajprogram på Animal Planet varje dag. Idag på dagen så gick det en repris av Air jaws II. Och den hade jag inte sett tidigare så den var jag tvungen att titta på. Och han det handlar om, Chris Fallows han åkte till Port Lincoln och åkte ut med Calypso Star. De ville se om det fanns hoppande vithajar även här. Och det fanns det tydligen, konstigt att jag missat det.

 

Jag hittade ett sätt att få ihop flera små filmer från Canon kameran till en film. Nu har jag lagt ut den på Youtube. Den som jag gjorde nu visar när jag flyger helikopter. Det var hur härligt som helst. Titta själva.

 

Kram på er, ses i morgon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards