Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Louise - 1 oktober 2010 22:10

Var uppe tidigt som vanligt och det är jobbigt att dagen blir så läng då. Jag är ju på jobbet 2 timmar före de andra, inte helt rätt känns det ibland. Men idag var det skönt att sluta klockan 15, som varje fredag i och för sig.


Åkte ut mot Tyresö för att hämta Michelle för hon skulle komma till mig ikväll. På vägen ringde Rickard, shit… nu har faster kört för fort. Jag svarade, vart åkte jag förbi dig då?? Nej, då låg han bakom mig men tyckte jag körde lite väl fort. Han var på väg hem från jobbet och jag var ju på väg till syster. Efter jag hämtat henne åkte vi till ICA Ringen för att handla lite gott. Michelle valde Maoam kolor och jag valde Djungelvrål… PARTY!!!


  


Åkte till Palmyra och köpte kebab, hem och äta det. Otroligt var gott det var och det tyckte Michelle också. Vi spelade MasterMind och jag tror hon tyckte det var skoj. Sedan var det Hanna Montana på tv, då tappade Michelle koncentrationen på spelet. Efter det var det Camp Rock och det var ju så spännande… på Disney Channel alltså. Klockan 20 ändrade vi till tv4 och IDOL,  det fick vi inte missa.


Nu är klockan 22 och Michelle har gått och lagt sig, jag hoppas hon sover. Hon ringde mamma och pappa och sa god natt, gull unge där. Nu är det dags för mig att sova tror jag.

Av Louise - 1 oktober 2010 12:39

Jag måste bara säga att jag tycket om kyckling med cashwnötter.

Nu är jag så mätt så mätt  att jag orkar knappt se fram emot kebab med sallad till middag. Och idag ska jag köpa några lakris godisar... lite salmiak. Jag känner smaken i munnen redan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards