Louise Dagbok

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Louise - 29 oktober 2010 20:16

Så var det fredag igen! Veckorna går så fort fram, men jag är inte ledsen över det. Det skulle faktiskt kunna få gå lite fortare, så det så. Idag var dagen helt okej, jag gick själv till Wooki Cooki och handlade kyckling med cashewnötter.


Jag har det lite stressigt på jobbet, jag ska byta möbler på rummet, jag ska skriva ett antal artiklar till ”min” hemsida (distanskurs). På måndag ska jag vara borta en stund mitt på dagen, jag ska utnyttja min lunch på annat håll men direkt efter ska jag till doktor Anna. Så det blir inte mycket jobb på måndag heller. Om skrivbordet kommer måste jag ju byta det och när ska jag få in artiklarna på hemsidan. Jo, det kommer att gå.


Efter jobbet idag så åkte jag på en utflykt. Jag åkte till Ulvsunda och det tog över 1 timme, det var köer i tunneln och hela vägen till Bromma. Det tog precis 1 timme hem, det är inte roligt att sitta i köer.


Fick ett mess med en bild på Michelle, hon var på väg på disco i skolan. Det var Halloween tema och hon kommer vinna, kolla här.


  

Hon är ju hur cool som helst. Med lilla handväskan på armen är hon

redo att ha roligt på discot.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards