Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Louise - 2 oktober 2010 23:00

Jag och Michelle åkte ut till mormor och mötte henne vid bussen. Den här gången skulle vi handla mycket på 4 olika ställen. Vi var inne på Ica Kvantum, vi var på Brisak och köpte fågelmat, till Sabis för där hade de lamm från Malma och till sist systembolaget. Puh, det var lite jobbigt och stressigt men det gick bra. Ut till mormor och packa in allt i kyl och frys, fixa sallad och dela kyckling. Men sedan satt vi där och åt och fikade, men jag såg att mormor vart trött så vi åkte hem. Michelle somnade nästan direkt i bilen och vaknade när vi var 5 minuter från hennes hus. Hon tittade på mig och sa att det var skönt att vila under tiden jag körde hem henne. Hon är för go min lilla tjej.


Lise hade inte haft någon bra dag utan satt nu hemma hos mig och väntade på mig. Jag åkte hem och hittade henne sittande i solen och hon läste en tidning och var rätt nöjd nu. Vi pratade lite innan vi åkte in till söder för att äta middag. När vi öppnade dörren var det kö ända ut, men Lise gick in och satte upp oss på väntelistan. Vi behövde inte vänta länge förrän vi fick bord, det var så gott. Vi åkte hem vid 19.30, vi tog det lilla lugna och tittade på en film. Sedan satt vi och pratade lite innan vi gick och lade oss.

Av Louise - 2 oktober 2010 08:43

Jag vaknade som vanligt 05.30, jag brukar ju gå upp då. Jag somnade om men vaknade av att Michelle slog ner sina glasögon på golvet. Sedan tyckte jag hon lät som ett marsvin i nöd. Hon gnydde liksom, eller så var det jag som drömde.


Men vad gör man så här tidigt på morgonen, jo man kollar lite på Disney Channel och sedan finns det datorspel. Jag fixade till en helgfrukost, ägg och smörgås med ett glas juice. Så gott och så länge sedan jag åt det.


Idag ska vi åka till mormor och handla, sedan kör jag hem Michelle och efter det ska jag möta upp Lise. Vi ska äta middag i stan och sedan får vi se vad som händer. En bio eller bara mys hemma.


Men vi hörs lite senare då!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards