Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Louise - 19 oktober 2010 19:38

Idag började jag dagen med att få lite ström i benen. Jag fick min första TENS behandling på Arena Rehab och det gick bra. Jag fick börja med att berätta om mina problem och det tog 45 minuter så vi började lite försiktigt med 15 minuters behandling. Allt gick bra och det kändes helt okej.


Efteråt åkte jag till jobbet och där väntade 45 minuter massage. Anna Malin var snäll och gick igenom delar som jag har haft det lite jobbigt med. Hon hittade en nerv som låg i kläm i underarmen, problemet satt i nacken. Sedan märkte hon att jag hade problem i underbenen och hon masserade fötterna en stund och det gjorde fruktansvärt ont.


Under dagen hade jag svårt att gå men som tur var så satt jag för det mesta. Men nästa fredag får jag mitt nya skrivbord, hoppas det hjälper mina problem i nacken. Imorgon börjar min distanskurs i Joomla, ska bli hur kul som helst men svårt tror jag. Förhoppningsvis kan jag göra ändringar på hemsidan i fortsättning utan behöva be om hjälp varje gång vi behöver ändra på något.


Det blev ingen promenad efter jobbet för det spöregnade men förhoppningsvis blir det bättre i morgon så det blir en promenad. Jag hoppade över tvättstugan också för jag ville inte gå i regnet. Det får bli till helgen istället, då får vi hoppas att det är sol och 30 plusgrader.   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards