Louise Dagbok

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Louise - 31 oktober 2010 20:16

I morse när klockan ringde så hade jag glömt bort( i år också) att ställa tillbaka klockan. Men det gick bra ändå, klockan var ju bara 8:a. Åt frukost och tänkte ta en långpromenad men det regnade. Jag är inte en sådan person som säger ”det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder”. Jag tycker inte om regn och jag har inga regnkläder, så.

                                      

Tog det väldigt easy hela dagen, men vid 15 tiden så lyste solen på mig och jag tog en promenad här i Årsta. Min räknare på mobilen dog och jag fick inte med den i statistiken. Men det gjorde ju ingenting, jag vet ju att jag gick en stund. Men vad skönt badet var sedan när jag kom hem. Jag somnade och vaknade efter en stund, skönt att ligga i varmt vatten.


På kvällen började det ringa på dörren, jag hatar när ungarna ringer på dörren. Jag öppnar inte, jag har ju inget hemma. Och jag tänker inte planera att köpa hem något för att de kommer.


I morgon kan jag säga att nästa månad åker jag till Australien. Herregud vad fort tiden går, kan den inte gå lite fortare? Jag har ju inte skrivit min packlista klart än.     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards