Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Louise - 5 oktober 2010 21:58

Vaknade vid 5 tiden av att jag frös något otroligt. Jag kände att det var varmt under täcket men jag skakade så fruktansvärt. När väckarklockan ringde kunde jag omöjligt ta ut armen och stänga av väckarklockan. Men den kan ju inte ringa för evigt så jag tog ut armen, då kände jag att det inte var så kallt i rummet. Jag hade gissat att det var minst 10 minus ute men jag gick direkt upp och kollade och det var 9 plus. När jag satte mig på toan så hade jag efter skakningar, jag hade ont av alla skakningar.


Men jag var ju inte på jobbet för att gå utan jag var där till 8:a. Dagen gick väl bra men jag mådde skit, hoppade över massagen som jag verkligen behövde. Anna Malin ska försöka hitta en av Hälsopartners tjejer som kan ta emot mig. Hoppas hon inte glömmer bort det.


När vi äntligen slutade så åkte jag direkt hem. Lade mig i soffan en stund, sedan lagade jag middag. Det blev kassler med sås och potatis med sallad, sammanlagt 467 kcal. Inte dåligt alls, jag kom upp i 1 376 kcal för dagen.


Tog febern nu på kvällen och jag hade 38.4, men vi får se vad den säger i morgonbitti. Det är morgonfebern som räknas och den ska vara över 37.4 för att ha feber. Vi får se i morgon.


Här kommer en liten filmsnutt av Strappy. Det är en haj som mår riktigt dåligt, den håller på och dör helt enkelt. Människor har lagt ut något slags nät eller plastring som den hajen har simmat igenom och den har fastnat runt kroppen. Sedan har den växt och plastringen/repet har skurit sönder hajen. Det är så hemsk och jag lider varje gång jag ser den. Jag hoppas att de på något sätt kan få loss saken som skadar hajen.





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards