Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Louise - 14 oktober 2010 21:30

Idag bar det iväg till mormor för att hjälpa henne lite. Vi får väl se hur det går.

Jag hämtade upp mormor hemma för hon mår inte så bra, men det gick ju bra. Det är bara 30 minuter extra och jag har ju semester så det är ingen fara.


Vi åkte till Gustavsberg först för att göra ett ärende sedan till Kvantum i Mölnvik. Jag åkte in till Brisak för jag skulle köpa lite fågelmat. Syster har slut på sin fågelmat och mormor behövde också litegrann.


  


När vi var klara så mormor att hon ville bjuda mig på lunch på Delselius i Grisslinge.


  


Hon skulle inte äta själv utan det var bara jag som skulle äta. Men jag sa att inte sitter jag där själv utan hon får nog allt äta också. Hon skulle bara äta något litet sa hon då. Men när vi kom in så beställde hon stekt fisk och jag älgfärsbiffar. Hon var tyst i 30 minuter vilket är mycket ovanligt, hon tyckte det var väldigt gott. Men sedan blev det kaffe och sockerkaka hemma i huset. Men innan det så fixade jag upp presenningen på altan, det är så inte snön kommer in på altanen. Det var lite jobbigt men det gick till slut.


  


Sedan åkte jag in till stan, närmare bestämt till Kilroy. Fick mitt visum så nu är det klart. Mötte upp Lise på söder och vi åt lite middag innan vi gick och såg Oceans på biograf Victoria. Den var helt otrolig, så härlig film.


  


Nu är jag lite trött men ser fram emot fredagsmys på jobbet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards