Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Louise - 4 oktober 2010 21:24

Pratade med min vän Lise i helgen och hon vill att jag skriver ner allt jag äter för att kunna hjälpa mig med viktnedgången. Jag har ju kämpat i 4 veckor nu men inget händer så nu blir det andra bullar.


Det är inte lätt att skriva ner allt, för man ska verkligen skriva ner allt. Men idag var första dagen och jag tror jag har varit duktig. Jag räknade hur mycket jag kunde äta till middag så jag kunde ta en kanelbulle till fikat, det är ju bara kanelbullens dag en gång om året.


Jag laddade också ner ett program som heter Sportypal i mobilen, den räknar fram allt under träningen. Man loggar in på sin sida och kan sedan följa sin träning hur lätt som helst, och om man är flera kan man stötta varandra. Jag ska testa och se om det är något för mig, men dagens träning blev helt okej.


Såg på tv i dag att de gör reklam på pannkakor med choklad, jordgubb och något annat. Det var som typ Billys Pizza fast som pannkakor. De kan inte vara nyttiga alls, jag tyckte inte om Billys så jag lär väl inte tycka om de här heller.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards