Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Louise - 8 oktober 2010 20:26

Nu har jag legat hemma och varit sjuk i 3 dagar och idag är jag sjukare än tidigare. Jag har ingen feber idag men jag mår ändå sämre än tidigare. Jag har fortfarande lock för öronen och om det inte försvinner på måndag måste jag söka läkarehjälp.


I morse kom pappa och Marita förbi, de har varit på mässan och var på väg hem och stannade till och slängde in ett kuvert som jag ska öppna på min födelsedag. De tror inte att jag kommer att klara att hålla mig men jag ska inte öppna den.


I morse fick jag ett trevligt besked och det vara att Andrew Fox har lyckats ta bort det som satt fast på hajen Strappy. Jag längtar tills jag får se hajen live och jag hoppas verkligen att han överlever.


    


Great new on Strappy! During a recent expedition, Andrew Fox has cut and removed the tape from Strappy. This does not put 'Strappy' fully out of danger but will hopefully allow him to start healing and get stronger. Thank you everyone for your concern for him. The full story of his rescue with video coming soon.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards