Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Louise - 9 oktober 2010 18:47

Vaknade och mådde sämre än någon dag innan. Vaknade vid 8 tiden och tänkte att nu jädrans ligger jag kvar här och läser, behöver inte gå upp. Kan inte andas genom näsan, hör inget på vänster öra så varför ska jag gå upp för.


Efter några minuter ringde det och det är syster, de behöver veta vart de ska. Detta händer då och då att de ringer och frågar. De bara räknar med att jag vet vad de ska göra. Så, nu hade jag en föraning om att det var handboll. Hon undrar om jag har datorn på, jag går upp och sätter mig framför den och slår upp Tyrolds hemsida. Okej, de ska till en skola i Solna. Tar fram kartan på Eniro och ber att få prata med Patrik som kör. Försöker guida honom men det var svårt så jag tar en bild och messar över den till honom. Efter en stund ringer de igen och jag guidar dem sista biten, säger att de ger mig uppslag till julklappar på det här sättet.


En GPS står högt på min lista över julklappar till dem.


Lägger mig tillbaka i sängen och fortsätter läsa till 10. Då har jag fruktansvärd huvudvärk och behöver medicin för det. Så jag flyttar mig från sängen till soffan och nu 8 timmar senare rör jag lite på mig. Jag har självklart ätit frukost och middag men annars har jag inte gjort många knop inte. Varje gång jag rört på mig så svettas jag ordentligt.


Nu har jag tittat på 2 avsnitt av Sommarpratarna och är väldigt imponerad av vissa av dem. Har inte lyssnat på årets sommarpratare för jag har sparat dem så jag kan lyssna på dem när jag ska ut och resa.


Nu är det ju lördag och jag har upptäckt att jag inte har något sött och onyttigt hemma. Jag har ju väldigt nära till ICA men jag tycker inte att jag behöver något egentligen. Men jag har kollat i skåpen och där finns det inget godis eller popcorn. Det fick bli en Coca Cola, tar bort det mesta sötsuget som jag har.


I morgon är det söndag och då är det den 10 i 10 år 10. Lite häftigt tycker jag. Men som det känns nu så kommer jag ligga i soffan den dagen också. Men den som lever får se.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards