Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Louise - 24 oktober 2010 20:46

Klar med tvättstugan, klart med packningen och känner mig helt färdig. Nu är det Indiana Jones på tv och den är så dålig, hur kunde han spela in den. Har ätit lunch/middag och nu är kylskåpet tomt igen. Har ju mat i frysen men jag behöver mycket annat för att klara mig en månad till. Men in morgon är det lön och jag får åka och handla på onsdag när jag kommer hem. Det var visning i en lägenhet två trappor upp här i min trappuppgång idag. En 3:a tror jag de visade, vet inte för hur mycket. Det liksom inte intresserar mig.

Av Louise - 24 oktober 2010 13:30

Två månader kvar tills min härliga resa börjar. Fick brev från Resh nu och hon har kollat upp en tripp till Fraser Island. 3 dagar och 3 nätter inklusive allt skulle kosta runt 5 000kr och det är ju inte helt fel.


Var ute och handlade åt mormor i morse i spöregnet. Det blev mycket fågelmat och lite mat till henne. När jag kom ut så kokade hon korv till sig, hon tänkte koka 4 korvar men beslöt sig för 3 men åt bara 2. Men nu har jag sett att hon ätit och hon är nog bara lite sällskapssjuk, det får jag hoppas i alla fall. Nu springer jag fram och tillbaka till tvättstugan, även nu i regnet. Men då har jag lite rena kläder att packa ner till min lilla resa ut i landet i morgon. Oj, ska vara borta i två dagar… hur ska det här gå.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards