Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Louise - 2 augusti 2010 21:13

I morse var jag uppe med tuppen och tränade på bandet. Det gick förvånansvärt lätt, det var inte så jobbigt som jag trodde efter några veckors semester. Vi får se hur det är i morgon bitti. Idag märktes det att det är högsupport, vi hade en del att göra. Hade lika många samtal idag som jag hade på hela förra veckan. Då snackar vi högsupport.


Glömde matlådan i morse så det fick bli thai idag med. Men om det ska fortsätta så här med ny kock där borta kommer jag nog sluta köpa min kyckling med cashewnötter hos dem. Det är helt okej, men inte som det brukar vara.


Efter jobbet åkte jag ner till Willy:s och storhandlade. Jag har ju kort där så jag använder dosa för att registrera mina varor. Varje gång jag storhandlar så ska de kolla mig. Då måste jag ta fram alla varor igen och lägga upp på bandet. Det var helt okej, jag hade inte försökt stjäla någonting. Men sedan kommer den stora grejen att få hem all mat men det slutade med att jag fick gå flera gånger.


Klockan 20 idag började shark month på Animal Planet, det första programmet "Vithajens aptit" var rätt intressant. Kul att de var nere på Calypso Star och matade hajarna, alltid roligt att se Andy in action. Eftersom jag har inspelningsbar box nu kan jag spela in detta, och det har jag gjort.


Nu är det 45 minuter tills jag ska sova, så ha det så länge.


Av Louise - 2 augusti 2010 15:56

Här fortsätter den.


Av Louise - 2 augusti 2010 15:51

Jag upptäckte ju mina Australienska vänner på Animal Planet i helgen. Nu visar det sig att det var sista gången de visade det så här kommer de från Youtube.

Det är 5 delar men jag visar del 4 och 5. Det är Philippe Cousteau som reser ner till Rodney och Andrew. Spola fram till 1:40.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards