Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Louise - 4 augusti 2010 21:55

Allt var lugnt på jobbet, läste ut en bok och löste lite korsord. Det ringde rätt mycket men inte lika som i måndags. Jag började dagen med att vara väldigt trött, trodde jag skulle bli piggare men det gick inte över. Kände att jag inte orkade laga middag i kväll, så jag stannade på Kepsgrill i Globen på väg hem.


Jag köpte en tunnbrödrulle med två grillade korvar med räksallad. När jag kom hem satte jag mig i soffan och började äta den direkt. Men efter ca 15 minuter kände jag att jag inte kunde äta upp allt. Jag hade fått jätte ont i magen, direkt under brösten ungefär. Jag lade mig ner i sängen och försökte andas lugnt men jag mådde fruktansvärt dåligt. Jag tänkte att jag kanske fått problem med gallan, blindtarmen, ja jag vet inte vad jag trodde men jag var nära att ringa sjukhuset. Jag försökte stoppa fingrarna i halsen men det gick inte. Men efter 1,5 timmes smärta gjorde jag allt för att få upp maten. Och upp kom den, efter 1 timme på golvet i badrummet så kände jag mig lite bättre. Lade mig och vila i soffan och efter en stund så mådde jag mycket bättre. Men jag kommer inte äta något mer någonsin på Kepsgrill.


Jag såg på ett nytt haj program på Animal Planet i dag. Det var Ultimate AirJaws med Chris Fallows, helt otroligt. Jag får fundera på att kanske ta en tur ner till Sydafrika i alla fall.

Av Louise - 4 augusti 2010 12:32

Japp, i går kväll började jag på en ny bok. Det är en roman av Alex Schulman, en bok om hans pappa.


  

Titel: Skynda att älska

Författare: Alex Schulman


Jag tyckte den var bra, otroligt att komma ihåg så mycket av en människa. Jag kan rekommendera den boken, helt ok helt enkelt. Jag fick låna den av Pia men nu får hon tillbaka den.


Kram på er, dags att börja jobba!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards