Louise Dagbok

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Louise - 16 augusti 2010 20:29

Jag är rätt glad över att jag inte har barn, det av flera anledningar. Först så tror inte jag att världen blir något bättre, jag tycker inte den är så trevlig att leva i just. Så varför ska jag lämna efter mig personer som ska fortsätta leva i den. Sedan så vill jag inte ha några barn som måste känna att de ska ta hand om mig när jag blir gammal.


Jag tar hand om min mormor och det är ibland rätt jobbigt. Hon börjar bli så där jobbig när det gäller hennes minne och hennes humör. Hon hör dåligt och pratar med syster om mig och med mig om syster, det är skitjobbigt. Ibland vill jag bara strunta i henne men sedan kommer samvetet och jag bokar upp en dag till med henne. Men det är väl så det får bli tills hon inte finns mer och jag vill absolut inte att hon ska försvinna snart. Men ibland är det lite jobbigt.


Jag kanske är lite bitter idag för jag tycker inte det går framåt med mina hälsoproblem. Jag fick en ny medicin i dag, ska hämta ut den när jag får lön. Så får vi se om den är någonting för mig, sedan ska jag gå på special sjukgymnastik för RLS patienter. Vi får se hur det går.


 Ibland längtar jag till Australien så mycket att det gör ont. Men, snart så.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards