Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Louise - 12 augusti 2010 21:24

Idag tyckte jag det var varmt, tung luft. Jag blev lätt svettig och varm. Innan lunch hade jag en ordentlig huvudvärk och var tvungen att ta ett piller. Jag käkade och direkt efter så lade jag mig ner på massagebänken och vilade lite. Var tvungen att ta ett piller till efter lunch och jag la mig ner några gånger till. Dricka mer vatten och få in luft på rummet.


Eftersom jag börjar jobba redan klockan 07.30 ska jag börja ta en kort promenad på lunchen. Jag har ju en deal med chefen om det så jag ska faktiskt börja göra det också. Det är skönt att få lite frisk luft på lunchen, dagen blir nog lättare då.


Idag var chefen på jobbet och hon lämnade en skål med tzatziki. Sa att vi kunde äta från den, och jag är inte sen att haka på det erbjudandet. Så jag tog en liten matlåda med lite tzatziki och åt den till min kyckling som jag stekte upp. Det var så jädrans gott, väldigt gott. Mycket vitlök i såsen men det gör ingenting.


I kväll är det dubbelavsnitt av CSI Miami, hur bra kan det bli egentligen. Har lovat att vara barnvakt i morgonkväll, syster och Patrik ska ut. Tur att jag inte har något inplanerat på lördag morgon, jag kan sova hur länge som helst. Det kommer jag förmodligen göra också, jag är så trött nu för tiden. Man kan tro att jag har fått biverkning från influensasprutan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards