Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Louise - 15 augusti 2010 20:04

Allt lugnt i Årsta, ingenting som händer här inte. Vattenskadan är upptorkad och nu ligger jag där och känner efter vatten varje gång jag använder vattnet i köket. Tog det lilla lugna på förmiddagen, låg och kollade på försöken i simningen. När jag ligger där och slappar börjar det pipa något förskräckligt i lägenheten. Brandalarmet börjar tjuta, alltså är batteriet på väg att ta slut.


Åkte in till söder och träffade Lise och Mads. Vi gick runt lite på söder, käkade och sedan gick vi till Mariatorget och Mads fick springa loss lite. Han är så söt, härlig lite kille som inte har riktig koll på sina ben. Men han lär sig fort, snart springer han runt Sandhamn och raggar tjejer.


I morgon är det dags för jobb igen, jag hatar måndagar. Det är så långt till fredag och sovmorgon. Men jag har mycket jobb den här veckan, så förhoppningsvis går det fort. Men, man vet aldrig.


Idag tyckte jag det var rätt skönt väder. Kallare än det varit tidigare och så småduggade det lite och det var skönt. Om någon månad så kommer jag säga att jag inte tycker om det här vädret och att jag längtar till värmen i Australien. Man är aldrig nöjd med vädret.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards