Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Louise - 20 augusti 2010 23:04

Idag började inte det så bra på jobbet, jag var irriterad och inte speciellt glad. Fast jag tog mig en sovmorgon och vaknade utvilad så var jag inte okej. Sedan kom nya massagetjejen försent, det gjorde inte saken bättre. Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag kan bli så fruktansvärt upprörd över en sådan sak. Sedan tänker jag att jag inte ska vara det och då kan det kännas bättre men inte alltid.


Jag böt massagetid med Sussi så hon slapp sitta och äta lunch själv eftersom sista massagetiden hamnade på lunchen. Så då fick Pia åka och hämta maten på thairestaurangen. Hon kom tillbaka innan jag hann in till Anna-Malin, och tydligen har de ändrat rutinerna och salladen är klar när man kommer. Men jag vill ha min sallad och min dressing, det är så gott med dressingen och kycklingen tillsammans.


När jag kom in till Anna-Malin så förklarade jag att jag har jätteont i min axel och det går ner i handen förmodligen för att jag sitter i drag hela dagarna. Hon började känna på min kropp och jag skulle andas osv och helt plötsligt var det klart. Jag hade inte fått någon massage. Hon berättade att hon givit mig en alternativ massage idag. Men kan du inte säga det innan du börjar att jag inte ska få den gamla vanliga massagen? Hon pratade en del och jag kände mig lite irriterad men det sa jag till henne. Jag kände mig lite lurad på en massage. Men hon sa att det är nog så här jag ska få i fortsättningen för min kropp inte är mottaglig för vanlig massage. Jag skulle känna mycket efteråt och i natt skulle jag förmodligen få mardrömmar.


Efter jobbet åkte jag till Stavsnäs och tog färjan över till Sandhamn. Lise och Mads stod och väntade på mig på kajen, vi gick och handlade mat och sedan gick vi hem. Vi lagade mat och lekte med Mads innan det var dags för honom att bada, äta och gå och lägga sig. Vi hade tittat vad som skulle gå på tv och fastnade för en film som heter The Box.


Den var skum, vi satt där i soffan med öppna munnar och bara gapade. Väldigt skum film och om jag får mardrömmar så är det pga av filmen och inte massagen. Men fortsättning följer…

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards