Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Louise - 3 augusti 2010 21:27

Tränade som vanligt i morse, det gick hur bra som helst. Det var lugnare på jobbet idag, inte lika många samtal men desto krångligare. Kunderna kör sina löner nu och det blir alltid lite krångel för vikarierna. Men vi får se i morgon om det blir mer eller mindre.


Tog det lite lugnt hemma idag, satte igång med släktforskningen direkt efter middagen. Letar efter husförhör på min farmors mormors mormors mor, de bodde i Hälltorp som ligger i Grythyttan. Det är en bit från Stavsnäs på Värmdö, de rörde på sig på den tiden. Helt otroligt med tanke på avstånden, nu är det ju lika långt som då men de hade ju inga bilar då. Det tog nog rätt lång tid att färdas den biten på den tiden.


Har suttit och tittat på ett nytt program på Animal Planet. Det var rätt intressant och det var ännu en gång nere i Australien. Håller också på att fixa till det sista innan jag bokar mina flygbiljetter till Australien.


Jag har nu läst ut ytterligare en bok, det var Jane Fondas memoarer. Det var faktiskt rätt intressant, jag tyckte den var bra. Lätt läst och väldigt roligt med alla filmstjärnor

  

Författare: Jane Fonda

Titel: Mitt liv så här långt


Men nu börjar klockan bli mycket och det är Morden i Midsomer på tv.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards