Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Louise - 24 augusti 2010 20:59

Tog en morgonpromenad och det kändes helt okej. Idag kom coachen tillbaka och hade ett möte med oss, det var jag, Pia och utbildarna. Det började lite knasigt, hon pratade om kommunikation och jag var inte helt inne på att det var det vi skulle prata om. Men när hon sedan fortsatte så började jag förstå var hon var på väg. Vi fick göra lite små grupparbeten och när vi satt och diskuterade saker i gruppen kom hon in och förklarade för oss att vi måste vara ärliga och öppna. Igen kommer att slakta oss för det vi säger, för det var det vi satt och pratade om. Ska vi verkligen våga vara ärliga och så öppna som vi verkligen vill, hon pushade oss att vara det. Nu är det i rullning, så får vi se vad som händer.


Jag har rätt mycket att göra på jobbet, mycket hinner jag inte med under arbetsdagen så det blir att jobba lite över igen. I dag kände jag att det var viktigt att få på adresslappar på vykorten, de måste iväg i början av nästa vecka och det är dåligt med personal de sista dagarna av den här veckan. Så i morgon är det dags att gå tillbaka till helpdesken, jag har bara kommit till Ica Supermarket T…


Åkte hem vid 18 tiden och jag var helt slut i huvudet, jag har lite feber kom jag fram till. Anki kände på min panna idag och jag var varm, och nu i kväll känner jag mig väldigt dåsig. Men, det går över som vi säger i min värld.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards