Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Louise - 2 september 2010 21:20

I morse åkte jag med Leif upp till Gävle för att besöka en kund. Det är en stor kund och det kändes bra när vi åkte därifrån. De är så nöjda med oss och har inget att klaga över. Det är alltid lika trevligt att åka ut och hälsa på kunderna så här ibland.


Vi åkte ut på småvägarna på väg hem för att bara se lite andra saker. Vi letade efter någonstans att äta och helt plötsligt hade vi kommit fram till Dragon Gate. Vi tänkte att vi måste prova på det här stället, man har åkt förbi det flera gånger men aldrig ätit där. Men nu gick vi in och herregud vilket stort ställe, det var ett jätte torg mitt i allt. Det var som en lite shop först och sedan var matsalen, men inga människor. Det satt några stycken lite här och där men annars var det lite tomt. Man kunde plocka färdig china mat men det fanns också råvaror som man kunde får wokat. Det var en Mongolisk BBQ, oj vad det var gott.


Bilder från Dragon Gate.


  

  


När jag var hemma försökte jag börja scanna in gamla bilder på Michelle men jag fick inte scannern att fungera. Ska prova om den fungerar inne på kontoret, den bärbara bara vägrade koppla in den. Men nu är det CSI Miami, dags att sluta skriva.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards