Louise Dagbok

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Louise - 16 september 2010 20:23

Pratade med syster i telefon och ser killen från Allklimat stå vid sin bil. Nej, inte lunchrast nu! Sedan försvann han och efter någon minut ringde det på dörren. Han hade tänkt gå på lunch men sett att jag ville ha besök på förmiddagen. Vilken tur jag hade. Han såg riktigt trevlig ut, precis en sådan kille jag kan tänka mig. Han var riktigt trevlig också, men lite för ung för mig. Men nu har han fixat till det han skulle och felanmält det som inte fungerar här hemma.


Jag har varit riktigt duktig idag, jag har varit och hämtat tre paket på Snusboden och jag har röstat. Jag har sedan slappat ordentligt för i helgen blir det ingen vila alls. Jag hämtade två klockor jag beställde från China, en av dem var kanonläcker. Bara 39 kr men rätt läcker ändå. Sedan fick jag hem hörlurarna jag beställt till mig och syster, så vi kan snacka med varandra när jag är borta. Nu ska jag bara fixa så jag kan koppla upp mig när jag vill också, svårt när jag är hemma hos Resh. Men det ska vi nog kunna lösa på något sätt, hoppas jag.


I morgon ska jag till Olle och fixa håret, det ska bli kanon för jag är väldigt gråhårig just nu. På kvällen ska vi ut och äta med jobbet, vi ska till Junibacken. Ni läste rätt, vi ska till Junibacken och åka Astrids tåg. Det är självklart lite middag också och när jag skriver lite så kommer jag äta lite. Jag ska nämligen äta thai till lunch och då får det bli lite mat på kvällen. Får väl hoppa över efterrätten om det blir något. Nu måste jag vara försiktig med mjölkprodukter på grund av att jag inte äter så mycket och blir då extra känslig för det.


Men vi hörs i morgon då.

Av Louise - 16 september 2010 07:31

Idag mellan 07.00 – 12.00 ska ett företag komma till mig och fixa mina element. Så det var bara att gå upp 06.25 och börja dammstuga och flytta möblerna så de kommer fram. Men, vem har slagit mig på käften. Vaknade först vid 4 tiden och stängde fönstret för det regnade något otroligt. Då kändes det konstigt i halsen, men jag somnade om. Men nu när jag vaknade så känns det som att jag fått en riktig käftsmäll, tog en Ipren och hoppas att det går över. Jag får inte bli sjuk igen, det har jag inte tid med den här helgen. Det är två fester och så ska jag hjälpa mormor att rösta.


Men nu luktar det ajax här hemma och dammråttorna har fått ett nytt bo i dammsugarpåsen.

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards