Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Louise - 23 september 2010 21:38

11 timmar på jobbet, det är inte så roligt alltid. När jag kom hem så åt jag lite räksallad, till efterrätt blev det 10 turkiska peppar. Det var inte bra för magen för nu ligger jag här soffan med magkrampor. Inte speciellt stolt över mig själv!


Berättade för mormor att After Dark och Babsan är på tv 4 i kväll. Hon blev eld och lågor och skulle absolut titta. Michelle kommer inte till mig i morgon, hon ville inte missa att gratta lillebror på lördag morgon. Hon sa att hon kan komma till mig nästa helg istället, det går ju bra för mig.

Av Louise - 23 september 2010 11:24

Hur har Aftonbladet tänkt nu? Jag åker ju den 24 december till Australien och jag skulle tyckt det var trevligt att kolla lite i den kartboken innan jag åker.


Här är alla 14 atlasböcker med försäljningsdag. Håll utkik i din butik!

  29 september: Jorden

  6 oktober: Amerika

  13 oktober: Amerika

  20 oktober: Sydamerika

  27 oktober: Sydamerika

  3 november: Europa

  10 november: Europa

  17 november: Europa

  24 november: Afrika

  1 december: Afrika

  8 december: Asien

  15 december: Asien

  22 december: Asien

  29 december: Oceanien

 

Undrar om man kan ringa och be om att få köpa den lite tidigare?

Av Louise - 23 september 2010 06:04

Sitter nu vid mitt skrivbord på jobbet, det är så tyst omkring mig. Om en timme börjar folket komma in och då bllir det inte så tyst längre.

Ska kämpa mig upp på löpbandet och ta mig en promenad, det är inte roligt längre. Det ända som lockar mig är slutet på boken jag lyssnar på, den är rätt spännande. Men det tror jag att jag skriver varje gång jag är i slutet av en bok.


Idag blir det kyckling med cashewnötter, Elinor messade i går kväll och bönade och bad mig att äta det med henne. Nä, hon behöver inte böna och be, hon skulle kunna skriva "thai" och jag svarar Jepp. Så är det klart! Jag var ju faktiskt på henne i går här på jobbet och frågade om thai på fredag. Så jag är väl den som bönar och ber.


Jaja, det är väl bara att gå till lagret och ta en promenad då.


Ses!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards