Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Louise - 18 september 2010 19:33

Vaknade i morse väldigt tidigt och kunde knappt gå på toaletten, jag var så dålig. Mådde fruktansvärt illa och hade en jädrans huvudvärk. Slängde mig i säng igen och vaknade vid 8 tiden, mådde inte illa men huvudvärken var kvar. Upp och ta en Ipren och en kopp kaffe.


Pratade med bästisen Lise och syster och båda tyckte jag skulle vila och om jag inte mådde bra skulle jag boka av festen i kväll. Bokade först av tvättstugan, den orkade jag inte med alls. Låg och sov en stund men var tvungen att ta en Ipren till. Messade sedan till Nettan och Bernte och sa att jag inte kommer, efter det sov jag en stund till.


Nu är det kväll och jag känner fortfarande huvudvärken, förmodligen en biverkning till medicinen. Men det kan också vara ett tips att mitt blodtryck är högt igen, får kolla upp det helt enkelt om inte huvudvärken försvinner.


I går kom Patrice (min franske vän) som är ute med Princess II. Han har tagit några nya bilder på en haj och det är otroliga bilder. Skulle vilja åka ner till hans utställning i Paris, det vore något det. Kolla in två av hans bilder här, färska bilder från Neptune Island.


  


  

En otrolig bild, den talar för sig själv.


Av Louise - 18 september 2010 10:09

  

Här sitter jag på istronen. Man kan tro att jag gör reklam för Ramlösa. Men ser ni vad fin jag är i håret... varit hos Olle.


  

Middag utanför Pippi huset.


  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards