Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Louise - 3 september 2010 22:04

I går fick jag ett mail från min vän Patrice. Han är från Frankrike och jobbar som fotograf. Han träffade jag nere i Australien på båten när vi tittade efter vithajar. Då var han nere för att fotografera och ”taga” vithajarna, vi var ute på tre turer samtidigt.


Han har nu skapat en blogg där det finns massor med bilder, det han dokumenterat från alla hans haj turer runt omkring i världen. Han är riktigt duktig på att ta bilder på vithajarna. Ni är välkomna att titta in på hans sida, tyvärr är den på franska men man kan ju se på alla bilder.


http://www.patriceheraud.com/


Idag efter jobbet åkte jag en snabbis till Globen, behövde handla lite. Men sedan åkte jag till Kristina, Jonas, Kajsa och Joakim. Vi fikade, pratade, lekte med Kajsa och sedan så åt vi pizza till middag. Tack snälla för en trevlig kväll.


Men nu är jag trött och behöver sova.

Av Louise - 3 september 2010 13:22

Nu har jag fått besked från Resh att Vanuatu är ute ur bilden. I januari är det risk för svåra orkaner just i detta område så Resh skrev att det vill vi inte vara med om. Jag håller med henne fullständigt. Men hon har en ny resa i beredskap, hon har pratat om Fraser Island som ligger i Australien.

Jag har aldrig varit där men alltid velat åka, det är en sandö och där finns det väldigt många vildhundar.

Vi får väl se hur det blir den här gången. Här kommer lite bilder från Fraser Island.


  


  


  


  


Jag ska nog trivas här med.   

Av Louise - 3 september 2010 13:19

Här kommer några fler bilder från Dragon Gate.  

  


  


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards