Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Louise - 1 november 2008 09:12

och jag har varit ute på en lång promenad med Kevin. Nu bor man alltså på landet.

Jag fick ett mess klockan 7:15 i morse att familjen var på väg. Det betyder att jag måste gå upp och åka ut till huset. Jag hann med att packa, vattna blommorna och diska innan jag åkte. Svängde förbi Ica Ringen för att handla lite saker. Vill kunna ligga i soffan och slappa idag.

Familjen ringde och berättade att de var framme, det hade gott bra med Lukke men Liam vägrade tydligen att vila på planet. Han var lite rädd tydligen. Nu väntade de på väskorna och ska snart åka till hotellet. Hoppas att de får det skönt, jag kommer ha det här hemma. Men det låter rätt mycket, elementen knakar hela tiden.

När jag kom till huset så behövde jag gå på toan, medans jag satt där så gick ett rådjur förbi mig. Det skulle aldrig hända i Årsta. Skulle det göra det så har jag allvarliga problem och behöver ringa skadedjursbekämpningen, eller Runar.

Nu sitter jag i soffan, mätt och belåten. Michelle hade lämnat en halv pizza till mig så det blev min lunch. Jag tittar på The best of TopGear. Jag tycker de där gubbarna kan vara rätt roliga.

Jag har inte fått några utslag av naglarna, vi har lyckats hitta ett alternativ. Bra gjort Carina.

Så vad har jag gjort idag… kollat på tv och tagit det lugnt. Jag och Kevin tog en till promenad, inte lika lång som den tidigare. Glömde sätta på mig reflexer, det var väldigt mörkt ute. Här på landet så finns det inte så många gatulampor, så imorgon är det reflex på.

Jag slängde in en tvättmaskin och bäddade rent i sängen. Jag vill inte ha några katthår eller katter i sängen så nu är dörren stängd.

Pratade med familjen och de var väldigt trötta, de var på väg ner till restaurangen och sedan var det sova som gällde. Vi hörs väl imorgon hoppas jag. Jag sticker ut till mormor imorgon. Jag har med mig en ny radio till henne, den hon har, kan man inte justera volymen på.

Vi hörs i morgon då alla monsterdiggare.
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards