Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Louise - 24 november 2008 22:39

Det var inga problem att komma till jobbet i morse, det hade inte snöat alls under natten. Men sedan började det snöa så jag och Pia tog bilen till thai. Det var lugnt på jobbet, det ringde inte alls farligt mycket. Jag sitter med fler saker som jag ska bli klar med under den här veckan men jag kan inte fortsätta för att jag väntar på olika saker från Tomas. Så fort jag får det från honom så har jag hur mycket jobb som helst. Men i morgon är det första support som gäller.

                                      

Efter jobbet skulle jag och Pia köra ner till Nyköping för att kolla in affären Karlsson’s. Men det var en stor bilolycka vid Kungens Kurva och köer från Essingeleden. De skulle inte släppa upp trafiken förrän vid 18 tiden så vi hoppade över Nyköping. Vi körde till Bro istället och vilken miss det var då. Det var inte så stort och absolut inte billigt. Jag hittade lite grejer men absolut inte mycket. Sedan åkte vi tillbaka och då hade det öppnat vägen efter olyckan och det gick bra att köra hem.

 

Jag åkte ner till Årsta C och köpte en kebab. Det är så mycket kött att det räcker för två dagar och det är så gott. Satt och åt den och pratade med mormor under tiden. Det hade blåst jättemycket hos henne, den värsta stormen på 12 år.

 

Tittade på CSI men det var inte så bra idag, böt kanal och tittar på något annat istället. Men under tiden så letar jag efter vänner på facebook. Jag hittade två kusiner, Clara och Linnea. Jag skrev ett brev till Clara, jag har bara haft kontakt med henne. Vi får se om hon svarar mig. Men det är klart att man inte hittar några vänner på facebook, det är inte så många vuxna som håller på med det här. Men som jag förklarat tidigare, jag har kontakt med Australia på det här sättet.

 

Nä, nu ska jag byta plats och sätta mig vid min stationära dator på lilla kontoret och betala räkningar. Inte så roligt men jag måste.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards