Louise Dagbok

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Louise - 25 november 2008 21:18

Jag har ändrat mina rutiner på morgonen. Jag går inte upp klockan 6 längre utan jag går upp 6.50 Jag behöver inte sitta och titta på tv hela morgonen utan jag kan bara gå upp och dricka kaffe och kolla nyheterna. Varför ska jag sitta där och slappa när jag kan sova. Jag behöver inte var på jobbet tidigare, jag börjar 8:a.

 

Nu har det snöat rätt mycket och jag tog en bild i morse så man kan se det. Men det ska töa bort som alltid. Det är så jobbigt när det snöar så mycket på en gång, det blir ont om parkeringar hos mig. Men jag försöker ställa mig där de ska ploga tidigt, folk parkerar sällan där.

 

Lugnt på jobbet, tiden gick väldigt långsamt. Efter jobbet åkte jag och Pia upp till Eko för att kolla julklappar. Hittade faktiskt alla till Liam, nu är det bara några till jag ska köpa till. Men jag hittade även mina 4 ljus som jag ska pynta inför advent.

Åt resterna av min kebab som jag köpte i går. Det var lika gott idag, jag åt den med lite gräddfil. Mm, jättemumsigt.

Sedan fick jag en chock, Pia har skaffat Facebook. Jag vet att jag sa att jag aldrig skulle fixa facebook men Pia var värre. Hon sa till och med Våga vägra Facebook. Men nu är hon med. Och hon letar vänner över hela världen, och hon hittar flera stycken. Det är det som är det roliga med facebook. Man kan hitta dem överallt. Jag försöker hitta några i Spanien men det är svårt när jag inte vet hela deras namn. Sedan försöker man leta efter gamla killar, men mina ex är nog inte typiska facebook användare. Men man vet aldrig.

 

Ikväll har jag tvättstugan, och jag gjorde världens tavla. Jag hade ställt sköljmedlet ovanpå en maskin och den började centrifugera och flaskan slog i backen. Jag hade naturligtvis glömt att skruva på locket så det var bara att börja skura golvet också. Det var inte kul men det vart kul efteråt i snön när jag gled bra med gympadojorna.

 

Jaha, vad ska man göra i morgon då. Tror att jag åker hem till syrran efter jobbet, hon bakade bullar idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards