Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Louise - 14 november 2008 21:16

Fick se att det finns ett annat sätt att göra fina fotoböcker på, det är MyPhotoBook. Så ikväll har jag gjort en liten bok som test för att se kvaliten. Jag brukar ju göra mina fotoböcker hos Gör Din Egen Bok men ibland måste man förnya sig. Så vi får se hur den här blir. Det var lite lättare att göra den för man behövde inte vara online när man skapade boken. Sedan fanns det roligare sätt att visa bilderna på i den här.


När jag var inne på Rodney Fox hemsida idag såg jag att de lagt in sig på Facebook. Herregud, vad alla sak ha facebook. Men jag har ju lagt in mig själv på facebook för att leta efter personer. Min profil visar väldigt lite av mig och jag har inte skrivit något om mig. Bara mitt namn och mailadress. Men jag gick iallafall in på deras facebook och där hade flera av mina nya vänner från Australien lagt in sig. Så jag la också in mig där, vi får se om man blir kontaktad. De har lagt in flera nya bilder där och jag längtar så mycket varje gång jag tittar på dem.


Nu har jag sett på 8 avsnitt av Criminal Minds, nu tittar jag på Morden i Midsomer, den senaste dvd´n.

Av Louise - 14 november 2008 19:17

Dagen började bra men sedan ringde en vän och var jätteledsen. Jag lämnade jobbet och åkte hem till henne. Nu är det så att ”många” karlar är skitstövlar.. men hennes ”före detta” pojkvän flyttade ut medans hon var ute och jobbade ute i landet några dagar. En liten feg råtta är vad han är. Nu vill jag inte prata mer om honom. Jag och min vän gick ut och åt lite lunch innan jag åkte tillbaka till jobbet. Var inte på jobbet länge förrän det var dags att åka till Handen sjukhus för att träffa ortopeden.

Okej, ortopeden kunden inte göra något. Han förklarade att det inte var något ortopediskt utan något neurologiskt. Att jag har problem med ytliga nerver på fötterna. Men nu väntar jag på en ny remiss till en ny läkare.

 

Klockan 17.15 mötes vi på en restaurang för att äta lite innan vi skulle titta på UgglaRheborgUlvesson. Jag åt lax med potatis och det var verkligen gott. Vi tog bilen över till Cirkus och väntade en stund innan den började. Den var försenad pga tekniska fel men när det väl börja så var den jätte rolig. Ulvesson var grymt rolig. Jag skrattade ibland så det gjorde ont i kroppen (eller så var det förkylningen). Det blev en sen kväll, för jag var tvungen att varva ner lite när jag kom hem.

 

Idag mådde jag inte mycket bättre men åkte i alla fall till jobbet. Vi hade planeringsmöte på morgonen sedan ringde jag runt lite för att boka lite kurser osv. Det blir lite struligt nu på jobbet de sista två veckorna i november men sedan är det lugn, än så länge.

 

Jag åkte hem och lade mig på soffan och började kolla på några avsnitt av Criminal Minds. Jag missade ju avsnittet på tv igår så jag får kolla lite repriser istället.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards