Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Louise - 8 november 2008 21:54

Nu har jag kommit hem till storstan igen, skönt. Åkte och köpte en Kebab innan jag kom hem. Den var rätt okej, äter kebab väldigt sällan. Men idag smakade det ok.

Nu har jag fått en tid till ortopeden, på torsdag klockan 15. Det känns verkligen skönt att det gått så fort, hoppas nu vara att de hittar något fel. Förstå mig rätt nu, jag vill inte att de ska säga: Vi hittar ingenting. Det är det jobbigaste svar man kan få. :(

 

Familjen är på väg hem, de ringde från bussen och de var glada. De hör av sig när de kommer hem. Kevin och Doris kommer bli så glada, de har ju vilat nu i en vecka. :)

 Nu sitter jag i min soffa i myskläder och kollar på CSI Miami, och det är färgglatt som vanligt.
Av Louise - 8 november 2008 15:55

Fick inte sova i morse heller, Kevin väckte mig klockan 7. Då ville både Kevin och Doris gå ut och kissa. Det var ingen idé att lägga sig igen så jag gick upp. Jag bäddade rent sängen, satte igång en tvättmaskin, diskade och la mig på soffan.

Vid 10 tiden tog vi en promenad ner till vattnet, blåste lite men det var rätt skönt där nere. Jag lät Doris vara hemma den här gången.

 

Har inte gjort något speciellt annars utan det var inte förrän vid 14 som jag åkte och handlade lite. Jag pratade med syrran om vad de ville ha imorgon till frukost. De är nog inte hemma förrän vid 11 tiden ikväll. Och då ligger jag i mina mysbyxor i min soffa eller så har jag somnat.

 

Var och tände ett nytt ljus hos mamma, det var rätt mycket folk på kyrkogården. Men mamma ligger lite avsides och man är nästan alltid ensam på den kanten. Gjorde ett märke på mammas lyckta, ifall någon snor den så kan man identifiera den. Om de nu är så dumma att de ställer den på samma kyrkogård. Syrrans krans är lika fin fortfarande, hon lyckades verkligen med att göra en egen krans.

 

Pratade med mormor i morse, hon skulle ta bussen till ICA för att handla. Hon hade inte orkat det tidigare i veckan. Hon mår inte så bra efter hon slutade med nikotinplåstret, hon har haft det i två veckor och inte rökt någonting. Hon har verkligen varit jätteduktig. Hon ringde när hon hade kommit tillbaka från ICA, det hade gått bra. Hon ville berätta att hon har fått pengar insatt på sitt konto efter sin syster. Det blev tydligen mer pengar än hon trodde. Men då räcker pengarna till för renoveringen av lillstugan. Sedan pratade jag med pappa och Marita, de bjuder på kalops i morgon med inlagd gurka. Det ska bli smarrigt, det tycker jag om.

 

Nu börjar det bli mörkt ute och klockan är bara 15.30 Jobbigt, och värre blir det.

Av Louise - 8 november 2008 09:33

Hej på er allihopa.

Jag har bytt blogg och tycker den här är bättre och enklare.

Kram kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards